Hej!

Hej på er! Den här pausen blev visst längre än jag hade tänkt, jag trodde att det kanske skulle ta en vecka eller så, men nu har det nästan gått en månad. Och mitt liv har inte direkt klarnat upp sig (tvärtom snarare), men jag saknar bloggen! Så jag tänker att jag mjukstartar lite grann igen nu. Jag är just nu på fältkurs med skolan på västkusten fram till mitten av maj ungefär så det finns hur som helst inte tid för att uppdatera dagligen, men ett par gånger i veckan kanske i alla fall tills jag kommer hem igen tänker jag och då kör vi som vanligt hoppas jag. Jag måste bara redigera lite foton jag tagit här borta så ska jag skriva ett inlägg om vad jag sysslat med sedan sist! Och tack för alla era fina kommentarer och att ni fortfarande kikar in här trots att jag varit borta så länge, det gör mig verkligen jätteglad. 
 
Tills vidare så glöm inte bort månadens Monthly Makers hos Elsa som är värd den här gången! Eftersom mitt liv är allmänt kaos och jag åkte bort på kurs så har jag inte kunnat bidra med något den här månaden, men kolla in vad alla andra har gjort för fantastiska saker! Vi som håller i Monthly Makers är jag, Sandra, Alicia, Jessica, Jessica, Elsa, Emelie, Agnes, Beatrice, Annica, Anna María och Beata
Jess

Vad tråkigt att höra att det inte blivit bättre, men vad glad jag blir ändå att du är tillbaka! :) Har saknat dig och din blogg.

Svar: Kul att höra, känns kul att börja igen, även om det blir lite trögt i början! :)
Mikaela Puranen

Sandra - Frihetsvindar

Hej! Blir spännande att se bilder på dina senaste äventyr <3

Svar: Kommer snart! :) <3
Mikaela Puranen

Borgmästaren

Tråkigt att höra att saker gått "from bad to worse" typ. Hoppas det ljusnar för dig snart och kul att du återvänt!

Svar: Tack, det hoppas jag med!
Mikaela Puranen

Sandra Lundin

Jippie att du kommer tillbaka hit :D

Svar: Yeeey :D
Mikaela Puranen

ISA

har kikat in här ibland för att se om du är back, skönt att du känner dig "redo" nu. Stor kram!

Svar: Det går långsamt, men jag förhoppningsvis är jag snart tillbaka som vanligt! :) Kram!
Mikaela Puranen

Maria Ekblad

Åh jag hade inte märkt att du var tillbaka, vad roligt! :)

Svar: Försöker komma tillbaka sakta men säkert :) Nu är jag hemma igen och har lite mer tid också så snart blir det förhoppningsvis som vanligt här! Har bara så jäkla många bilder att gå igenom och det tar sååån tid :P
Mikaela Puranen

Maria Ekblad

Du kan ju ta det i din egen takt, bloggen finns ju kvar. :)

Svar: Absolut :)
Mikaela Puranen


Kom ihåg mig?