Night bird i färg

Jag råkade visst göra en färgvariant på härfågeln också. Vilken gillar ni bäst? Den här får nog också hamna på shopen tror jag... 
Louie

Va fin den blev i färg, men min favorit är nog den i svartvit :)

Svar: Jag kan inte riktigt bestämma mig, just nu lutar jag mer åt färg men jag vacklar lite fram och tillbaka hela tiden :P
Mikaela Puranen

Kimmey ~ Kung varje dag

Snygg!

Svar: Tack :)
Mikaela Puranen

Alicia

Färg skulle jag nog säga! :)

Svar: Jag skulle nog det med tror jag!
Mikaela Puranen

Jess

Är generellt sett svag för svartvitt men tycker den här gör sig riktigt bra i färg ändå. Svårt, båda är snygga på sitt sätt!

Svar: Jag känner precis likadant! Men men la upp båda två på shopen så kan den som vill köpa välja istället :P
Mikaela Puranen

Sanna Preifelt ❤

Jag gillar den i färg :)

Svar: Jag med! :)
Mikaela Puranen

Anonym

hej! allt bra? :)

Ida Eriksson

Åh, vet inte. Gillar båda varianter så himla mycket pga olika saker. Men sedan är jag så svag för färg, så den blir nog min favorit.

Svar: Ungefär så känner jag med!
Mikaela Puranen


Kom ihåg mig?