The affair

 
Jag tror jag känner mig färdig med den här bilden, för tillfället i alla fall. Jag blev så less när jag kom till vattnet och bakgrunden, vilket kanske syns... Eventuellt kommer jag tillbaka till den här bilden och jobbar mer på bakgrunden och deras hår. Det föreställer i alla fall Allison och Noah ur tv-serien The Affair, som jag verkligen gillade! Längtar till säsong två! Allison blev jag ganska nöjd med, men Noah vet jag inte riktigt. Jag tycker att han är lite mer lik Richard i SATC, ni vet som Samantha är tillsammans med ett tag. Är det någon som har några bra tips på att scanna in blyertsteckningar? Mina blir aldrig riktigt bra, jag måste alltid redigera de i Photoshop för att få teckningen att se ut som den gör IRL. Det känns som lite av detaljerna försvinner också? Zoomar man in så syns det bättre men... man vill ju se bilden i sin helhet för det mesta!
 
 
Sandra Lundin

Ååh, så fin din design blev :D superhälrigt att komma in här ju!
Tycker teckningen blev jättefin med och man ser att det föreställer både alison och noah tycker jag. Du är jätteduktig :)

Svar: Men eller hur! SÅ LJUST och fint! Sjukt nöjd! Och tack :D
Mikaela Puranen


Kom ihåg mig?