Välkomna till världen!

 
Det gror redan! Hurra! Jag planterade fröna i söndags och i torsdags kunde man se första lilla grodden och nu idag, en vecka efter sådd, så har det vuxit såhär mycket! det är tomaterna som verkar komma upp först, men jag anar också att de här två i den större krukan är de som har stått direkt under lampan. Så det verkar som att lampan fungerar ganska bra ändå! Sjukt värt för typ 70 kr! Det är Red Pear och Minibell som har kommit upp först. Jag går och kikar på de flera gånger om dagen och ojar mig över hur stora de blivit sen jag kollade på de sist. Kanske lite crazy plant lady-varning på det (definitivt varning på att jag kallar de för "mina små barn".....) men det är ju så kul! Hoppas att de kommer att smaka fantastiskt i sommar sedan också!
Sandra Lundin

Åh, så roligt :D Ska skicka lite chilisar till dig så du kan så dem också!

Svar: Åh vad kul! Vill du ha lite red pear och minipaprikor och okända blomfrön?
Mikaela Puranen


Kom ihåg mig?