Fri frakt!

 
 
 
 
Nu är det fri frakt igen på min shop! Via den HÄR länken får ni fri frakt fram till 09.00 12 januari! Det finns även en nyhet, nämligen den här haren! Man kan köpa både art prints, väskor, kläder, kuddar, klockor, mobilskal och mycket mer. Om ni vill se exempel på hur grejerna ser ut IRL så kan ni kolla här och här!
Sanna Preifelt

Åh, jag och en vän ska också starta på Society6. Hur tycker du det fungerar? Hur gör en med momsen? I och med att kunden inte betalar moms, utan tull - betalar en som företag fortfarande moms?

Svar: Jag tycker det har både bra och dåliga sidor. Dåligt: Det är inte jättemycket i ersättning, man får 10 %, förutom art printsen då som man prissätter själv. Sedan så var jag inte jättenöjd med hur en kudde såg ut, kolla här: http://bympv.blogg.se/2014/november/society6-2.html Den typen av små detaljer som är på det printet passar inte riktigt på det poriga tyget som kudden är gjord av. Hälften av alla detaljerna försvann.

Men överlag tycker jag att det är positivt! Man får betalt för väldigt lite arbete, ladda upp bilderna och så ligger de där. Sedan beror det ju såklart på hur mycket man promotar den och lägger tid på det men. Betydligt skönare än att fixa tryck och posta allt själv. Så det är väldigt bekvämt. Himla kul att kunna ha sina verk på massor av olika produkter, det skulle ju kosta multum att ha samma utbud själv. Jag har ju inget företag, än i alla fall, utan tänkte ha det som hobbyinkomst så länge. Jag tror inte att man betalar moms med hobbyverksamhet? Men har inte hunnit sätta mig in i det där helt ännu, tänkte kontakta någon på skatteverket och kolla vad det är som gäller, i god tid innan det är dags att deklarera.
Mikaela Puranen

Liie

Men alltså, haren! Vilken sötnos! Och vad perfekt den passade på väskan.

Svar: Tack! :) Det är fri frakt just nu med, till måndag kl 09.00!
Mikaela Puranen

Liie

Hade gärna köpt en om jag haft pengar över till sån lyx som vackra tygkassar. Men det har jag inte haft på några år nu så det är bara att drömma vidare tyvärr.. :)


Kom ihåg mig?