Work in progress...

 
 
Jag var sugen på att göra ett blyertsporträtt igår och såhär långt har jag kommit hittills. Tanken är att det ska bli Allison och Noah ur The Affair (tack för tipset Sandra!). Fast jag tror att jag kommer misslyckas totalt på Noah, han ser redan jättemuppig ut. Vi får se! Men jag är hyfsat nöjd med hur Allison ser ut att bli, jag hoppas att man kan se att det ska föreställa henne. Jag borde verkligen teckna blyerts lite oftare, jag gör det kanske 4 gånger om året, men för varje gång känner jag att jag har blivit bättre! Det här var mitt senaste blyertsporträtt, jag tycker att man kan se en skillnad? Eller så är det kanske bara motivet som är enklare, jag vet inte. Kul är det i alla fall! Hoppas att jag hinner bli färdig med bilden i helgen!
Silje

Allison er kjempelik, tror dette kan bli en veldig fin tegning :)

Svar: Tack, jag hoppas det :)
Mikaela Puranen

Silje

Allison er kjempelik, tror dette kan bli en veldig fin tegning :)

Malin

Åh, såg med en gång att det var Allison och Noah blir säkert bra när skuggorna väl kommer dit. Jättefint!!

Svar: Tack, vad kul att du kunde se vilka det var, då är jag inte helt fel ute i alla fall :)
Mikaela Puranen

Sandra

Men åh så duktig du är! Både jag och Viktor såg direkt vilka de var så oroa dig inte för att Noah skulle se konstig ut. Superfint!

Svar: Åh, vad kul att ni gjorde det :D Tack!
Mikaela Puranen


Kom ihåg mig?