Posterillustration

 
Nästa vecka ska vi ha en posterutställning för uppsatserna vi skrivit. Jag skriver ju som jag nämnt tidigare om hur den oäkta karettsköldpaddan påverkas av marint plastavfall. Jag tänker att jag kan skriva lite mer om vad jag tar upp i uppsatsen när den är slutinlämnad och klar! Kanske i mars månads biologifakta? Jag ville hemskt gärna hinna illustrera en egen bild till postern, och egentligen hade jag väl inte tid men jag tog mig tid och målade den här bilden häromdagen. Den är gjord i akvarell och tusch, och jag är mest nöjd med den vänstra sköldaddan som äter en plastpåse.
Jennifer

Jättefin bild!

Svar: Tack! :)
Mikaela Puranen

Sandra - Frihetsvindar

Vad fin!
Ska bli spännande att läsa om sköldpaddorna och plasten...

Svar: Tack! Jag kommer förmodligen att länka till hela min uppsats om man är intresserad, men skriva ett lite kortare utdrag för bloggen!
Mikaela Puranen


Kom ihåg mig?