Fri frakt och min första utställning

 
Nu var det ett tag sedan jag nämnde min shop på Society6, eller egentligen mina illustrationer överhuvudtaget. Men nu är det så att jag har två saker att säga om det. För det första så ska jag vara med i en utställning nu på måndag! Det är egentligen ingen jättestor grej, det är en välgörenhetsutställning på Kalmar nation här i Uppsala som Bus4Africa ordnar, men det är min första utställning så för mig är det en stor grej! Jag kommer sälja art prints (och eventuellt några tygkassar) av några av mina bilder och hela vinsten går till olika projekt på Zanzibar som Bus4Africa är engagerade i. Om ni befinner er i Uppsala och har nationskort så kom gärna förbi Kalmar nation från kl 16.00! Det är även andra personer som ställer ut grejer, bland annat foton och smycken har jag förstått det som. Här hittar ni facebook-eventet!
 
För det andra så om man vill bli lika snygg som Lovisa i en Wild animals in Sweden t-shirt så är det fri frakt på shopen hela helgen ut! Erbjudandet går ut kl 09.00 på måndag (eller midnatt amerikansk tid). 
 
 
Eller om man kanske är sugen på en tygväska med en geometrisk björn! Jag köpte den här av mig själv och är verkligen nöjd med kvalitén på väskan. Den känns rejäl och jag är aldrig rädd för att den ska gå sönder när jag bär tunga saker hem från affären.
 
 
Det finns ju såklart vanliga konsttryck också. Jag tycker det är så himla himla kul att se mina bilder hos folk! Sandra köpte printet "Feminism" som gör sig jäkligt fint hemma hos henne. Så ungefär såhär kan grejerna se ut IRL! Jag funderar på att köpa ett skal till min nya mobil, finns till alla iphones och Samsung galaxy-telefoner!
Elin Gåhlin

Tröjan var så sjukt snygg! Önska jag kunde gå och kolla in alla fina saker!:)

Svar: Tack! :) Du får kolla in på shopen istället ;)
Mikaela Puranen

Sandra Lundin

Håller med, det printet gör sig verkligen himla bra här hemma hos mig. För det är så snyggt <33

Svar: <3
Mikaela Puranen

Matilda

Oh vad du är duktig! Älskar wild animals in sweden! <3 Superfint! När jag sommarjobbspengarna rullar in så ska jag köpa en print! :)

Svar: Tack! :) Det är bara att maila, fick ett gäng över från utställningen så har några hemma i A4-format :)
Mikaela Puranen

Sanna | Beauty & Design

Alltså du är såå duktig, Mikaela! Verkligen superduktig :)

Svar: Tack snälla!
Mikaela Puranen


Kom ihåg mig?