Ledtråd 10

 
 
Ett skepp kommer lastat med ett E! Vad alla de här mystiska bokstäverna betyder får ni veta imorgon, så kika in här igen då! Nästa ledtråd hittar ni hos Sandra. Har ni ingen aning om vad det här mysteriet är för något så börjar ledtrådsjakten hos Alicia!
Stina - Tillvaron.se

Sååå pepp på detta!

Sandra

Yay, spännande!

Alicia

Kuul att du använde zentangle! Det blir så ballt på något vis när en gör såna här grejer i sitt signumuttryck :)

Svar: Jag fick lite lust till det igen, tror inte att jag tecknat i den stilen på kanske ett år nu? Men nu verkar hysterin ha lagt sig så att det inte känns lika "inne" längre och då kanske jag tycker det är kul igen!
Mikaela Puranen

Louie

Spännande :D

Anna María

Så kul!!

inspirami.blogg.se

Kul med zentangle, jag tycker att det är så himla fint! :)

Maria Ekblad - bröllops & nyföddfotograf

Men vad spännande! :)


Kom ihåg mig?