Maj 2016

Hejdå maj, du var fin! Det har varit strålande väder till största del och skolan har inte varit särskilt krävande alls så jag har det väldigt lugnt och fint. Det är bara den senaste veckan jag haft lite mycket att göra. Maj innehöll mycket djur, keramik, promenader, odling, häng med vänner, mat på balkongen, loppis, flera trevliga fester, insektskroki, grillning, min killes band hade spelning, mera tecknande och målande än på länge, klappa på Alicias katter, praktik på Artdatabanken som ligger på cykelavstånd, häng med mamma, bubbel på Taket i solen och skolavslutningspub!
 
 
 
SE ÄVEN:
Mitt april
Beatrice

Så fint Mikaela!! Har helt missat förra månadens, men det här konceptet är ju superbt! Snacka om bra klipp med, har så svårt för att se de där små stunderna, hade aldrig klarat av att vlogga, haha! Kul att se, och bra grej!!

Svar: Taaack vad kul att du gillar det! Är helt fast i att filma klipp nu haha :)
Mikaela Puranen

Alicia

Alltså guuud vilken försommaridyll! Allt låter och ser så underbart, och jag är så glad att du spenderat så mycket tid till att måla och hänga med djur! Bästa sysselsättningen :') Älskar dessa små filmklipp, du fångar verkligen känslor och stämningar. Så fint!!

Svar: Tack så fint att höra så många fina ord om klippen :D
Mikaela Puranen

Wilda

Så mycket majkänslor i denna film! Blir alldeles till mig. Är så glad för dessa filmer varje månadsslut. De ger mig så mycket pepp och känns fint att få ta del av små glimtar av ditt liv på detta sätt!

Svar: Så fint att du gillar dem! <3 Gör mig peppad att fortsätta, men jag tycker det är himla kul alltså! När man väl fått in rutinen så är det så kul :D
Mikaela Puranen

Ruth | HungryHeart.se

Åh, myyyyysigt!! Jag får sån sommarlovsfeeling av din video!

Svar: Vad härligt :D :D Hoppas juni blir lika mycket sommarlovsfeeling nu när jag faktiskt har sommarlov på riktigt :D :D
Mikaela Puranen


Kom ihåg mig?