Sekunder från Paris

Nu är vi hemma från Paris! Eller, jag insåg att jag nog inte nämnt det här tidigare men jag köpte en resa till Paris till E i julklapp! Så vi åkte i söndags och kom hem onsdag kväll! Jag tänkte dela med mig av lite fler bilder senare när jag orkat börja gå igenom dem, men här är en liten film vi gjorde med appen 1 second everyday, tack för tipset Sandra! Vi hade ett par jättemysiga dagar fyllda med turistande, crepes, rödvin, trötta fötter, macarons, barhäng, croissants och solsken <3 
 
Sandra

Såå mysigt! Älskar att vi fick hänga med på er resa på det här sättet :) Nu blev jag sugen på att dokuemntera ännu mer med den tekniken ju!

Svar: Sjukt bra tips ju, tyckte det var ett jättekul sätt att dokumentera :D
Mikaela Puranen

Pernilla

Åh nu blev jag ännu mer sugen på att skaffa appen, det är ju en superbra sätt att dokumentera! Det verkar ha varit en mysig resa! Kul att vi fick följa med :D

Svar: Det tycker jag att du ska, det var verkligen ett jättekul sätt att minnas resan, mycket mer levande än fotografier :)
Mikaela Puranen

Ruth | HungryHeart.se

Åh men gud vad det ser härligt och mysigt ut!!

Svar: Det var det verkligen :D
Mikaela Puranen

Wilda

Åh vilken härlig film! Och vilket fint vårväder ni hade i Paris! Underbart!

Svar: Ja! Första dagen var lite molnig men sen var det vårsol! Men kallt på kvällarna :P
Mikaela Puranen

Jess

Paris <3 Fantastiskt att få ta del av det såhär, blir alldeles varm i hjärtat av de bekanta vyerna och stämningen som förmedlas. Kan åka tillbaka om och om igen, tröttnar aldrig på Notre Dame eller utsikten från ett trappsteg vid Sacre Coeur.

Svar: Jag blev lite frälst, vill åka tillbaka jag med! Och framförallt resa mer överlag, det är ju så jäkla roligt!
Mikaela Puranen

Stina - Stinas tillvaro

Så himla mysigt <3

Stina - Stinas tillvaro

Så himla mysigt <3

Svar: Ja! <3
Mikaela Puranen


Kom ihåg mig?