Mitt april

Jag blev så förtjust i appen 1 second everyday när jag gjorde Parisfilmen så jag bestämde mig för att filma glimtar av april månad och göra en ny film! Dock har jag glömt bort det lite då och då, så jag får sätta en påminnelse på mobilen tror jag för det här är nog ett koncept jag vill fortsätta med. Det är klipp från min födelsedagsfest med 90-talstema, vardagsögonblick och så väldigt mycket Valborg i slutet. Ni var en del som önskade mer vardagsinlägg förut, så hoppas ni tycker det här är lika kul som jag! PS. Om ni vill ha mer vardagsbilder och klipp kan man även följa mig på snapchat under mikaelapv, använder det mer och mer!
 
 
Alicia

Ja dör va mysigt!! Fortsätt med detta!! :D

Svar: I WILL! Redan filmat mer av maj än jag gjorde hela april, haha.
Mikaela Puranen

Ruth | HungryHeart.se

Härligt!! Jag måste säga att jag saknar de där "hårknopparna" från 90-talet. Tycker fortfarande att det är superfint! =D

Svar: Jag gillar det också!! Det är ju typ lite trendigt igen så man ser det lite då och då på stan och jag blir lite glad varje gång :D
Mikaela Puranen

Sandra

Åh, så många våriga glimtar! Superhärlig video :D

Stina - Stinas tillvaro

Verkligen älsk på dn appen och kul att få en liten inblick sådär <3

Wilda

Superfint att få följa med dig genom april! och det blir ju extra fint att det är mer valborg, eftersom det verkar som att det var mer intensivt då liksom. Ibland följer ju inte livet klockans tempo så jag gillade den touchen i videon. Keep it up för det är så kul att se!

Svar: Vad fint beskrivet, så är det verkligen!
Mikaela Puranen

Linnea | (Chick)peas & Understanding

Åh så himlarns kul och inspirerande! Vill med skaffa denna appen nu, bums! *skyndar mig till appstore* x

Svar: DO IT! Tycker den är fantastisk :D
Mikaela Puranen

Vicky

så kul med det konceptet på appen! inte provat än, men kanske borde? så enkelt men blir så dynamiskt liksom.

Svar: KÖÖÖR, det är sjukt kul! Har redan filmat mer av maj än jag gjorde hela april hehehe :)
Mikaela Puranen


Kom ihåg mig?