Sälja tygkassar med eget tryck?

 
Skulle det finnas intresse för att köpa såna här tygkassar? Den här har jag målat med textilpenna, men (eftersom det tog ca 4 timmar) har jag tänkt trycka upp ett gäng med samma design. Är det något ni skulle vilja köpa? Tänker mig för typ 150 kr, eftersom jag inte är ett stort företag som kan massproducera för ett billigt pris. Funderar också på att kanske trycka något av mina mönstrade djur, vilket skulle vara fint på en tygkasse? Elefanten, kronhjorten eller vargen kanske? Vad tycker ni? Vill göra en liten intressekoll så jag vet ungefär hur många jag ska trycka upp!
 
Helena ML

Kronhjorten tycker jag är superfin! :)

Svar: Tack! :)
Mikaela Puranen

Ida

Skulle definitivt vara intresserad av denna, riktigt snygg!

Svar: Tack vad kul! Kan skriva en kommentar till dig sen när de finns att köpa!
Mikaela Puranen

Ellen

sv: nejdå verkligen inte! det är bara det att för mig har kärlek den där "läxförhör som man inte pluggat till" känslan. om du förstår vad jag menar haha? man anar vad som kommer hända men man har ingen aning om hur svårt det kommer vara för ens man är där i just den stunden. ska definitivt titta in på hennes blogg! tack så mycket :)

Svar: Jag fattar vad du menar, så kände jag nog med förut. Jag tror hon har en kategori som heter Kärlek eller nåt sånt, så kommer du direkt till the good stuff! :)
Mikaela Puranen

Sandra

Hej!

Va grym du är på att teckna! Skulle nog vara roligare med tryck på tröjor =) ? Grymt!

Svar: Tack! Kanske blir tröjor framöver, men för mig är det enklare att börja med väskor. Känns krångligt med att ta in olika storlekar och kläder måste ju ha en bra passform osv osv. Men kanske längre fram! :)
Mikaela Puranen

Sofie - catfightback

Jättesnygg :)

Svar: Tack!
Mikaela Puranen


Kom ihåg mig?