Egenodlad mat <3

 
Det är något speciellt med att äta sin egenodlade mat. Häromdagen åt vi hamburgare med vår egna paprika till. Det var sååå gott! Vi stekte paprikan med massa örtsalt och peppar tillsammans med burgarna. I hamburgaren hade vi bara förutom köttet; ketchup, MAX original dressing, ett salladsblad och så paprika. Nomnomnom! 
 
 
Paprikan solmognade ganska fort i fönstret! De flesta i alla fall, vi blandade både grön och röd paprika - allt från vår balkongodling! Jag såg till att spara en del frön också för att kunna ofla nästa år igen. Jag hittade förresten en påse mystiska frön när jag skulle samla ihop mina fröer, jag har verkligen ingen aning om vad det är! Det blir spännande att se i vår vad som kommer upp...
 
Life of Johanna

men åh så gott

Svar: Det var det! :)
Mikaela Puranen

Rihanna Sweden

Mums! :)

Svar: nomnomnom
Mikaela Puranen

Mamma Mindy

Gott med burgare :)


Kom ihåg mig?