Golden dots

 
 
När jag var hemma hos mina föräldrar för någon helg sedan och hade pysselhelg så hittade jag de här vita, lite tråkiga, skålarna i ett skåp. Fram med porslinsfärgen! De här är inte målade med porslinspenna som jag oftast använder, utan en burk med färg man lägger på med pensel. Jag tänker att de här små skålarna blir perfekta om man t.ex. ska äta tacos, att ha olika grönsaker i varje skål. Eller ha små godisskålar framme om man har besök. Som tur är så använde mamma och pappa aldrig de här så jag fick adoptera skålarna!
Sandra

Fantastisk idé! Du inspirerar mig med så himla många fantastiska projekt. Är din mamma också så pysslig som du är?

Svar: Tack, vad glad jag blir! Ja, det är nog från henne som jag fått det. Vi brukade ha pysselkvällar med min kusin och hennes mamma när vi var små, och så köpte vi alltid hem en stor familjepizza och skapade saker, saknar det!
Mikaela Puranen

ISA

vad kreativt! :D och snyggt!

Svar: Tack! :)
Mikaela Puranen

Josephine - Living in London

Riktigt fint!

Svar: Tack så mycket! :)
Mikaela Puranen


Kom ihåg mig?