Hipp hipp hurra!

 
Tjoho, idag fyller jag 26 år! På bilden är jag nog ca 5 år. Dock känns det himla tråkigt att min pojkvän är bortrest och förblir så typ två veckor till. Ingen som kommer och väcker en på morgonen med frukost på sängen när man bor själv. Men jag ska äta middag med min familj sedan i alla fall, så jag kommer inte tillbringa hela dagen ensam! Jag hade egentligen tänkt göra ett sånt där "Past birthdays" inlägg och se hur jag firat tidigare år, men jag insåg att jag bara har bilder från typ min 18-årsdag eller yngre och min 25-årsdag. Och att nästan allt ligger på min externa hårddisk som jag inte har här. Jag måste bli bättre på att dokumentera livet... Men vi kan väl kolla på en bild från förra året som jag faktiskt har på den här datorn!
 
 
Jag hade en fest med fantasy-tema och hade gjort roliga dekorationer och aktiviteter, tex trollstavar, en sorteringshatt, drakägg, ett enchanting table från Skyrim, en Speak friend and enter-välkomstskylt, quidditch beer pong osv. Bilder på det mesta hittar ni här! Jag var utklädd till Arwen och min mamma hade sytt en alvklänning till mig som inte syns så bra här på bilden tyvärr, men kan visa den en annan gång. Men det var en himla kul kväll! I år blir det nog ingen stor fest, men kanske en middag och lite sällskapsspel i helgen! 
 
Nu ska jag tillbringa min födelsedag i sällskap med min uppsats, yeeeey....
 
Anna María

Hurra och grattis på födelsedagen! Hoppas du får en fin dag!

Svar: Tack fina du!
Mikaela Puranen

Louie

Grattis på födelsedagen! :)

Svar: Tack! :)
Mikaela Puranen

ISA

men hurra hurra! hoppas dagen blev fin trots plugg ;) haha!

Svar: Haha, jadå helt okej! Kom en bit på uppsatsen i alla fall, så hurra för det med!
Mikaela Puranen

Jess

Stort grattis på födelsedagen! Hoppas du haft en kalasbra dag, trots uppsatsskrivande ;)

Svar: Tack! :) Jadå, den avslutades med norrsken för första gången i mitt liv så det var fantastiskt :D
Mikaela Puranen

Jennifer

Grattis på födelsedagen!!

Svar: Tack så mycket! :)
Mikaela Puranen

Sandra - Frihetsvindar

Grattis i efterskott så hemskt mycket! Hoppas dagen blev fin!

Svar: Tack! :)
Mikaela Puranen


Kom ihåg mig?